Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Vrácení a reklamace zboží
Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.

Postup vratky:

  1. Vyplňte a vytiskněte si formulář s informacemi o vraceném zboží
  2. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
  3. Balík odešlete na adresu:

    ZETA PETROV s.r.o.
    Petrov 259
    Petrov
    696 65

  4. Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet

Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.

Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.

 

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu zeta.petrov@atlas.cz , kde uvedete název zboží, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
  2. Obratem Vám sdělíme emailem jak postupovat dál.
  3. Reklamaci se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.

         Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

 

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba, Bitcoin

Kde nás najdete

Adresa

ZETA PETROV s.r.o.

696 65 Petrov 259

Jihomoravský kraj

  

 

Kontakty
Logo
Po - Pá, 9 - 16 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz