NÁHRADNÍ DÍLY
PŘÍSLUŠENSTVÍ
- Úvod
- Vše o nákupu
- Vrácení a reklamace zboží
Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vratky:
- Vyplňte a vytiskněte si formulář s informacemi o vraceném zboží
- Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
- Balík odešlete na adresu:
ZETA PETROV s.r.o.
Petrov 259
Petrov
696 65 - Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu zeta.petrov@atlas.cz , kde uvedete název zboží, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Obratem Vám sdělíme emailem jak postupovat dál.
- Reklamaci se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.